pondělí 23. dubna 2018

Pojďte dál a nezouvejte se ...


Vítejte na mém blogu.
Jsem tu nová - tak abych se představila.
Jmenuji se Jana, patřím do věkové kategorie 40+ . Mám muže a dvě děti. Domácnost s námi sdílí náš pan pes a dvě morčecí slečny.  Jsem rodačka z Prahy, ale už 14 let s rodinou žijeme v Českém ráji.
A proč blog?
Protože ráda a často navštěvuji blogy, na kterých okukuji inspirativní domovy, výtvory, renovace ...
A právě teď mám pocit, že když na ty návštěvy chodím já, mohu také pozvat vás.
Takže vám ukáži něco z domova,




 mojí zeleň domácí




 i tu zahradní,






moje tvoření,





věci, které někde dosloužily a u nás žijí dál,





pozvu vás i do mého obchůdku





To je malá ukázka toho, co mě baví a zaměstnává. Je toho každý den ještě více a o tom by měl být tento blog.
Těším se na vás.
J.

5 komentářů:

  1. Už se těším na další fotky z domu a zahrady :)

    OdpovědětVymazat
  2. a já se těším na fotky výletní. Oybin mně namlsal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výletům zdar :) Jukla jsem k Vám na blog - máme hodně společného. Nad Prokopákem jsme bydleli a dolů seběhli často. Mám ráda krajinu se skalami. Psí doprovod nesmí na výletech chybět. J.

      Vymazat
  3. Hezky nás lákáš-těším se na další návštěvy u tebe.Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě cennou odezvou.