Tak si třídím myšlenky a seznamy, co objednat, co vyškrtnout ...
Před třemi lety jsem převzala papírnictví. Postupně se snažím nahradit, nebo aspoň doplnit klasický sortiment kreativnějšími věcmi s nápadem. Ne vždy uspěji.
Taková obyčejná přáníčka.
Na tato (pokud možno s předtištěným textem) jsou lidé zvyklí.
Ale tady, věřte - nevěřte, nastává problém ...
... jsou taková jiná, taková moc rozverná, taková naivní, a bez textu ...
... a ten čtvercový formát, není za to vyšší poštové ? (ne není).
Ano, to jsou důvody, které jsem si vyslechla a pro které je většina lidí odmítá. Naštěstí si zvykají ke mně chodit i odpůrci první kategorie, ale aby člověk nešel o žebrácké holi, musí se řídit většinovým vkusem.
Hezké pondělí.
J.
Řekla bych že taková přání kupuje spíš starší generace a ti koukají víc na každou korunu...tak asi proto.Přeji ti, aby obchůdek šlapal k tvé spokojenosti.Hanka
OdpovědětVymazatDíky Hani. Peníze v tom roli nehrají, vyjde to nastejno. Já mám prostě pocit, že je to návyk neodlišovat se od většiny. J.
Vymazat