pondělí 11. června 2018

Takový všední den.

Je dopoledne. V mém obchodě proluka mezi ranním nástupem do škol a zaměstnání a odpoledním návratem.




Tak si třídím myšlenky a seznamy, co objednat, co vyškrtnout ...


Před třemi lety jsem převzala papírnictví. Postupně se snažím nahradit, nebo aspoň doplnit klasický sortiment kreativnějšími věcmi s nápadem. Ne vždy uspěji.
Taková obyčejná přáníčka.

Na tato (pokud možno s předtištěným textem) jsou lidé zvyklí.







Ale tady, věřte - nevěřte, nastává problém ...




... jsou taková jiná, taková moc rozverná, taková naivní, a bez textu ...





... a ten čtvercový formát, není za to vyšší poštové ? (ne není).

Ano, to jsou důvody, které jsem si vyslechla a pro které je většina lidí odmítá. Naštěstí si zvykají ke mně chodit i odpůrci první kategorie, ale aby člověk nešel o žebrácké holi, musí se řídit většinovým vkusem.

Hezké pondělí.

J.






2 komentáře:

  1. Řekla bych že taková přání kupuje spíš starší generace a ti koukají víc na každou korunu...tak asi proto.Přeji ti, aby obchůdek šlapal k tvé spokojenosti.Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hani. Peníze v tom roli nehrají, vyjde to nastejno. Já mám prostě pocit, že je to návyk neodlišovat se od většiny. J.

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě cennou odezvou.