čtvrtek 28. června 2018

Jaké bude vysvědčení?

 Nějak jsem k téhle otázce, coby matka, znetečněla.
 Nemyslím tím, že by mi bylo jedno jestli děti ve škole propadají, nebo se extrémně zhoršily, ale spíš by mě znepokojilo proč se to stalo, než že se to stalo.
 Samozřejmě svým dětem úspěch ve škole přeji a raduji se z něj a neúspěch nijak nedramatizuji (zatím je pro mě nejdůležitější, že nemají problém mě o obém informovat).
 Svým dětem přeji především úspěch v životě a ten jim samé jedničky, ani ta nejvyšší škola nezajistí.

 Vzdělání je důležité. Bez základního všeobecného přehledu to fakt nejde, ale já osobně rozlišuji inteligenci a vzdělanost.
 Znám ohromně sečtělého tesaře, moc moudrou vyučenou švadlenu, nebo kadeřnici, které nejvíc dala "škola života". Znám i pár tupců vysokoškolsky vzdělaných. Vím, že to je i naopak - prostě někdo je inteligentní, někdo vzdělaný, někdo oboje, jiný ani jedno ...

 Pro mě je důležité to, co děti opravdu zajímá i mimo školu. A když jsou v tom dobré, tak je podporovat. Když dítě (platí to i o dospělých) něco baví, tak mu není zatěžko získávat nové znalosti, dovednosti.

Máme doma odborníka v oboru chovatelství. 

Někdo možná bude hudebník ...

... že by výtvarník. Uvidíme.

 Tak nechte vařečky v šuplíku a pásky na kalhotech 😊
Užijte si prázdniny, děti a učitelé. Hezké léto všem.

J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě cennou odezvou.