čtvrtek 12. září 2019

Můj projekt - dílna

 Doma stále nemám doladěnou ložnici. O chystaném malování (hlavně škrábání stěn ) v celém domě ani nemluvím. Plánovaná předělávka chodby je zatím také v nedohlednu.
 Plánů hodně, času a energie už méně.
 No, a já si ještě vysním dílnu.
Je to zatím skoro prázdná, velká místnost nad mým obchodem ... a jsou tam krásné staré ošuntělé podlahy.



 Tuto dlažbu se nám nikde doma nepodařilo zachránit.






 Vy, kteří tvoříte něco rukama, mi možná dáte za pravdu, že největší odhodlání vyžaduje připravit si pracovní prostor a všechno potřebné, a potom zase všechno uklidit a dát do pořádku, když nemáte na tvorbu vyhrazený prostor, kde nikomu rozdělané dílko nepřekáží a tvůrčí nepořádek nevadí.
 A já prostě dílny a ateliéry miluju.

J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě cennou odezvou.