pondělí 24. září 2018

Co jsem si přivezla

 Byla jsem ve Francii, dokonce v Paříži, ale "šik" šaty, kabelku ani parfém jsem si nedovezla. Zato, jako vždy, šutry, klacky a od moře spoustu mušliček. Jsem nenapravitelný sběrač. Doma nasbírané poklady umisťuji a zakomponovávám.

Většinou dotvářím své výsadby



Příroda tvoří krásné dekorace



Naše koupelna už má svůj věk, tak si jí aspoň zdobím

Mejdlíčka si vozí dcera

Někdo by mohl nabýt dojmu, že se u nás mušličky i zavařují 😊

Teď už jen koupel při svíčkách






 Kvalita fotek nic moc ale ...
Když si konečně vzpomenu a přinesu si foťáček z kanceláře, kde od dovolených s vybitou baterkou odpočívá, tak se dostaví podzim se zataženou oblohou a deštěm. Venku slouží vcelku dobře, ale s příšeřím a s umělým osvětlením si moc neví rady ( já taky ne ).
... jako zdokumentování situace to snad stačí.

 Hezký podzim.

J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě cennou odezvou.