čtvrtek 27. září 2018

Z nouze ctnost.

 Poslední dobou něco vytvořím jen z nouze. Když potřebuji malý dárek nebo cokoliv teď hned, všude je zavřeno, nebo není výběr. Teď zrovna mám volnější kalhoty. To je na jednu stranu vítaný následek léta s větším množstvím pohybu a lehčí stravou, ale musím je udržet na patřičném místě. Potřebuji opasek. Mám pásek k sukni do pasu, ten je krátký k bokovým kalhotám, pásky k bokovkám jsou moc dlouhé k těm kalhotám, co mi padají! Jsou něco mezi.
 Doma mám voskovanou bavlněnou šňůrku a našla jsem kroužek, který je sice obyčejný - lesklý chrom, ale něco s tím udělám.




 Interiéry i ošacení se mi líbí trochu šmrncnuté bohémským stylem. Tak aspoň sem tam nějaký doplněk si chci vyrobit.






Je to tak trochu boho, ne?
A hlavně, kalhoty nepadají.



J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě cennou odezvou.