středa 31. října 2018

Chybička se vloudila

 V blogování jsem nováček a v oboru IT rozhodně nepatřím k odborníkům. Moje užívání těchto technologií vystihuje výrok Jana Wericha v roli Rudolfa II. "My tomu nerozumíme, My tomu věříme ". Nemám po ruce žádného blogera, abych se poradila, tudíž když jsem vytvořila podobu blogu a spustila ho a ono to fungovalo, byl to vrchol úspěchu. Přišly dokonce komentáře a to bylo moc fajn.
 Od té doby si tak publikuji články, komentáře sice nejsou, ale v začátcích je to celkem pochopitelné. Hlavně, že čtenáři jsou. Ovšem potom mě dva lidé z okolí upozornili, že mi poslali komentář a ono nic. A kde že je chyba? To kdybych věděla 😕!
 Začala jsem pátrat. Všechno jsem několikrát přenastavovala a nic. Až pak jsem si vzpomněla na mail, který jsem měla potvrdit pro zasílání komentářů e-mailem. Zaprvé to došlo, když jsem byla na dovolené, tak jsem asi prošvihla nějakou lhůtu. Zadruhé mě nenapadlo, že když nebudu odebírat komentáře mailem, nebudu je dostávat vůbec. Přihlásit se k odběru po lhůtě už mi nešlo, tak jsem zkusila nastavit tzv. moderování komentů a nechat si poslat nové pozvání k odběru. Konečně to zafungovalo 😊.
 Tak takto to bylo.




 Vám, které ta chybějící odezva neodradila, bych chtěla poděkovat za trpělivost a pokud jste měli připomínku, nebo dotaz (které už nejde dohledat ), pošlete je, prosím, znovu. Snad už bude vše jak má být.

J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě cennou odezvou.