úterý 16. října 2018

Plány.

 Jak už jsem psala, vkus a životní potřeby se mění.
 Za ta léta, co bydlíme v našem domě se toho v zařízení interiéru moc nezměnilo. Základní nábytek je stále stejný a ani jej měnit nehodláme. Chtěli jsme už od začátku, aby nám kuchyň, stůl, židle, postel mohli sloužit třeba do konce života, jako to bývalo dříve. Vybrali jsme si nábytek z bukového dřeva a je opravdu věčný. Občas nějaký kousek přibyde (většinou moje zachráněná "veteš"), nebo samozřejmě se mění pokoj dětí, s tím jak rostou. Jednotlivé kusy jsou sice nadčasové a líbí se mi stále, ale jako celek už to není ono.








  Cítím, že náš domov potřebuje výraznější vizuální proměnu. Tak nějak pročistit, vytřídit nadbytečné a změnit barevné ladění. Takže v plánu je nová výmalba stěn, výměna textilních doplňků apod. Chci změnu s minimálními finančními náklady. Pro inspiraci si chodím např. sem. Tam je všechno co mám ráda. Tvůrčí prostředí, mix nového se starým, spousta rostlin, dřevo, obrázky ...

 Hezký den a celý podzim 🍂🍁

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě cennou odezvou.