středa 3. října 2018

Rýma, kašel ... už mě našel

 Jsem v obchodě a jde na mě rýma a kašel (ten nástup podzimu byl na mě moc rychlý). Ještě že mám regál s pestrou nabídkou papírových kapesníčků pěkně po ruce.  I přes zaslzené oči koukám na fotky vyklizeného obchodu.
 Touto dobou před třemi lety jsem se rozhodovala, jestli ten obchod převzít a mít vlastní papírnictví. Nikdy jsem to nedělala a moje odbornost v oboru byla jen taková, že jsem vždy do papírnictví ráda chodila.





 Zkusit to můžu. Nechat toho taky můžu. Čím jsem starší, míň váhám (přesto pořád dost dlouho! ) a raději zkouším. Možná je to zvláštní a někdo to má s postupujícím věkem naopak. Ale v tomto případě, když to nepůjde, svět se nezboří. ( A také na mě nikde nečekala pracovní příležitost, která by mě přesvědčila chtít být zase zaměstnancem. ) Vzala jsem to.
 Pořád ještě toho nechat nechci.






 Hodně štěstí při zkoušení nových věcí.

J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě cennou odezvou.